Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Οι Θεοί νοικιάζουν Αμερικάνους για τις "δουλειές" τους

 
Πόσο ισχυρός είπες είσαι?
Μου φαίνεται πως δεν έχουν πιάσει το νόημα της σύγχρονης πολιτικής οι πολιτικοί μας αλλά και οι πολίτες αυτής της χώρας. Όποιος θυμάται, να ανασύρει απο τη μνήμη του την ισχυρή Ελλάδα του κινέζου, εμ, του Σημίτη. "Ισχυρή Ελλάδα", αφ ενός, γιατί έβαλε το λιθαράκι του να γίνουμε κινέζοι σε όλα, παραγωγικότητα, μισθοί, επίπεδο διαβίωσης, ισχυρή Ελλάδα, αφ ετέρου, για να κάνουμε και εμείς τα γούστα μας όπως προσπαθούν να κάνουν και οι Τούρκοι. Έτσι είναι σε αυτή τη ζωή, αν έισαι ισχυρός κάνεις και κανένα γούστο αλλιώς τρώς μόνο σφαλιάρες. Σε αυτό και μόνο είχε δίκιο ο κινέζος, όταν, σε αυτόν τον κόσμο, και όχι σε κάποιον ιδεατό η μεταθανάτιο, είσαι ισχυρός, έστω και λίγο, έχεις και λίγο σεβασμό απο τους υπόλοιπους αλλιώς καταλήγεις ο Τζανετάκος της υφηλίου. Έχουμε ήδη γίνει καρπαζοεισπράκτορες, το θέμα τώρα είναι, αν μας αρέσει ώστε να μείνουμε για πάντα ετσι.

Τι παράγει η γή σου, ισχυρέ μου εσυ?
Πως σκέφτονται οι "προηγμένοι" ισχυροί Άραβες? έχω πετρελαιάκι, έχω λεφτά, κάνω οτι αγαπώ. Αφού έχω τα λεφτά και τα πετρέλαια, είμαι κάπως ισχυρός, γιατί να μην το παίξω και λίγο Θεός,  να κινησω και εγώ λίγο τα νήματα στον κόσμο? Πολύ σωστοί οι Άραβες. Εύγε, ακολουθούν τη φυσική επιλογή, αγοράζω όπλα, στηρίζω ενα μπουλούκι, το λέω αντικαθεστωτικούς λέω οτι πολεμάνε το καθεστώς. Η γνωστή συνταγή που εφαρμόζεται ανα τον κόσμο. Πετυχαίνει ανεξαρτήτου ιδεολογιας, θρησκοληψίας, χαρακτήρα εθνους κτλ.

Οδηγίες για δυνάμει Θεούς
Έχω τα λεφτά, έχω τα πετρέλαια, τι άλλο χρειάζομαι? Χρειάζομαι φωνή, να ακουστεί σε όλο τον κόσμο, τη δική μου φωνη που έχει "δίκιο", όχι κάποιου άλλου,επίσης χρειάζομαι και χέρια, αν στραβώσει κάτι να το φέρω στα ίσια, δυνατά χέρια τα καλύτερα στον κόσμο. Χμ, χρειάζομαι και κάτι τελευταίο, πολιτική ένδυση στην προσπάθεια μου, αυτό ειναι το πιο εύκολο.

Ο Θεός δημιουργεί
Τα περισσότερα ΜΜΕ μπορούν να παίξουν οτι θέλω, όποιος δεν παίζει οτι θέλω τον απειλώ, μπορεί και να μου κάτσει και να το βουλώσει, αλλιως, θα τον περιμένω στη γωνία. Οι πολιτικοί με την κατάλληλη δωρεά στο κόμμα είναι οκ με οτι θέλω να πουν. Μένουν τα ατσάλινα χέρια. Δύσκολο πρόβλημα...όμως αυτό.... ήταν μέχρι χθές. Σήμερα υπάρχουν οι Αμερικάνοι. Έτοιμη μηχανή πολέμου προς ενοικίαση. Τους πληρώνω και κάνουν τη δουλειά. Τελειώσαμε. 

Και η ισχυρή Ελλάδα?
Είχε δίκιο ο κινέζος, όμως πιστεύω πως ποτέ δεν ήθελε να μας κάνει ισχυρούς, αν το ήθελε δεν θα πούλαγε την ψυχή μας στην Goldman Sacks. Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι οτι αν έχεις καλή οικονομία α) δεν τρώς τόσες καρπαζιές γιατί β) έχεις μπράβους να σε προστατεύουν ανάλογα με την ισχύ σου. Οι Αραβες έχουν τους καλύτερους. Είπαμε αν θες να το παίξεις Θεος πρέπει να νοικιάσεις τους Αμερικάνους. Όλοι οι δυνάμει Θεοί, αυτή την εποχή, νοικιάζουν Αμερικάνους για τις "δουλειές" τους.